Skip links

Această pagină descrie Termenii si Conditiile, a fost actualizată în data de 10.06.2021

Cod de Bune Practici

Misiunea noastră este să oferim cele mai bune servicii pentru turistii care viziteaza oricare din proprietatile care le administram. Pentru a ne atinge acest scop, vom respecta următoarele bune practici:

  • Serviciul nostru de suport este disponibil in mai multe limbi: Romana, Engleza, Maghiara, Spaniola.
  • Oferim multiple proprietatii cu diferite configuratii, locatii si preturi pentru a indeplini nevoile fiecaruia.
  • Vă ajutăm (non-stop): pentru orice situatie neplacuta suntem intotdeauna disponibili.
  • Vă auzim: feedback-ul tau este important pentru a ne imbunatati serviciile.
  • Vă promitem o proprietate la standarde hoteliere cu o exigenta in materie de curatenie.

Introducere Termeni si Conditii

Aceşti termeni şi condiţii, care pot fi actualizati oricand, se aplica direct sau indirect (prin parteneri) tuturor serviciilor noastre oferite disponibile online, prin email sau telefon. Prin utilizarea directa a site-ului nostru sau indirecta (utilizand partenerii de distributie) si/sau prin inchirierea unui imobil cu durata determinata, confirmati si sunteti de acord ca ati citit, inteles si ati fost de acord cu toti termeni si conditiile precizate mai jos (inclusiv Politica de Confidentialitate si Politica de Protectie Daune).

In functie platforma utilizata pentru efectuarea unei inchirieri va supuneti Termenilor si Conditiilor platformei respective (Booking.com / Airbnb / etc.). Continutul şi infrastructura acestor pagini şi serviciul de rezervări online (inclusiv serviciul de facilitare a plăților) oferite de platforma utilizata sunt în proprietatea, operate şi furnizate de Booking.com / Airbnb (consultati site-ul fiecaruia – in functie de platforma utilizata – pentru informarea si acceptarea Termenilor si Conditiilor). Continutul şi infrastructura platformei proprii de inchirieri (stay.cityhome.ro; book.cityhome.ro; cityhomebooking.com) paginile şi serviciul de inchirieri online (exclusiv serviciul de facilitare a plăților – oferit de: Stripe sau EuPlatesc) oferite de Cityhome s.r.l. sunt furnizate pentru uzul dumneavoastră personal (B2C) sau profesional (B2B) si conform termenilor şi condiţiilor de mai jos.

Definitii

“Cityhome s.r.l.”, “Cityhome” sau “Prestator” este termenul utilizat in acest document pentru compania cu raspundere limitata avand urmatoarele informatii: Cityhome S.R.L. cu sediul in Oradea, Bihor, Strada Sfantul Apostol Andrei nr. 30, avand CIF 41245032 si inregistrata la Registrul Comertului cu numarul J05/1584/2019.

“Clientul”, “Turistul” sau “Oaspetele” este termenul utilizat in acest document pentru beneficiarul serviciilor Cityhome.

Cityhome s.r.l. nu inchiriaza in mod direct proprietatile, Cityhome faciliteaza serviciile de inchiriere intre proprietar si client. Cityhome nu detine proprietati pentru inchiriere. Orice referire in acest document privind “inchiriere” este considerat un serviciu incheiat intre proprietar si client.

Serviciul de Inchieriere

Cityhome s.r.l. ofera servicii de administrare proprietati in regim hotel prin facilitatarea unei inchiereri intre proprietar-client (listate pe Booking / Airbnb / platforma proprie).

Inchirierea unei proprietati se considera confirmata completand toti pasii solicitati de platforma utilizata si efectuarea platii. Totodata serviciilor noastre pot fi revocate daca Clientul nu respecta urmatoarele obligatii:

  • Varsta clientului este de 18 ani impliniti
  • Clientul nu desfasoara activitati ilegale in incinta sau apropierea proprietatii si/sau in localitate
  • Clientul este de acord si respecta regulile casei
  • Clientul are o conduita buna
  • Clientul nu are solicitari absurde sau solicita tratament preferential

Clientul este indreptatit, dupa confirmarea rezervarii, la urmatoarele:

  • Dreptul de a beneficia de chiria confirmata
  • Dreptul de a avea o proprietate curata si set de lenjerie / prosoape spalate
  • Dreptul la intimitate pe durata sederii
  • Dreptul la utilizarea tuturor utilitatilor si ustensilor oferite in proprietate
  • Dreptul de a solicita lenjerie / prosoape in caz de defectiuni a acestora

Drepturile Clientului sunt valabile si onorate doar in cazul in care Clientul respecta Termenii si Conditiile prezentate in acest document.

Inchirierea unei proprietati se supune urmatoarelor Termeni si Conditii:

Plati, Preturi si Rambursari

Preturile pentru inchirierea proprietatiilor se regasesc in timp real pe platforma utilizata de Client, in functie de locatia dorita, durata sederii si calendarul dorit. Preturile prezentate sunt finale si definitive, aceste preturi sunt actualizate zilnic, Cityhome nu garanteaza pastrarea preturilor si/sau disponibilitatea proprietatiilor.

Platile pentru confirmarea inchirierii sunt efectuate urmand pasii necesari in functie de platforma utilizata. Toate platile sunt efectuate online utilizand un Card de Debit sau Card de Credit, Cityhome nu accepta plati in numerar pentru oricare din serviciile oferite. Cityhome emite facturi pentru serviciile oferite, facturile se pot solicita de catre Clienti la cererea lor, totodata Cityhome emite facturi pe Persoana Fizica sau Persoana Juridica.

Cityhome are o politica de Rambursari stricta, rambursarile serviciilor platite de catre Clienti (direct sau indirect) se gestioneaza in felul urmator:

  • dacă rezervarea clientului se anuleaza în 24 de ore de la solicitare și daca până la sosirea clientului mai sunt cel puțin 7 zile, Cityhome va rambursa suma integral
  • daca rezervarea clientului de la data solicitarii pana la data sosirii este sub 7 zile, Cityhome nu va rambursa suma achitata
  • daca rezervarea clientului indiferent de data solicitarii sau data sosirii este efectuata folosind optiunea “Nerambursabil” pe oricare din platforme, Cityhome nu va rambursa suma achitata

Orele de Check-In si Check-out

Dupa confirmarea inchirierii unei proprietatii, Clientul poate fi primit la proprietate (Check-In) in fiecare zi intre orele 15:00 – 22:00. Check-Inul dupa ora 22:00 este posibila, dar Cityhome poate sa solicite o taxa aditionala. Disponibilitatea de Check-In a Clientului inainte de ora 15:00, ramane la latitudinea Cityhome in functie de disponibilitate.

Check-Out se efectueaza in fiecare zi (in functie de durata sederii) la ora 11:00, Clientul are obligatia de a parasi proprietate pana la aceasta ora. Disponibilitatea de a avea un Check-Out mai tarziu ramane la latitudinea Cityhome in functie de disponibilitate. Totodata Clientul poate solicita un Check-Out mai tarziu, dar Cityhome poate solicitat o taxa aditionala.

Neprezentarea conform inchirierii Clientului si neavand o intelegere prealabila cu Prestatorul, duce la anularea rezervarii, Clientul nemaiavand drepturi asupra inchirierii efectuate. Suma achitata nu va fi rambursata.

Regulile Casei

Clientul se obliga sa respecte urmatoarele reguli a casei pentru a pastra in bune conditii proprietatea si sa aibe o conduita buna:

  • Pastrati bunurile din proprietate in bune conditii
  • Nu murdariti prosoapele si lenjeria intr-un mod in care nu mai pot fi spalate si refolosite
  • Respectati vecinii si orele de liniste
  • Proprietatile nu gazduiesc evenimente private (petreceri)
  • Nu permitem depasirea numarului maxim de oaspeti indicati in descrierea proprietatii
  • Fumatul este strict interzis in incinta proprietatii, exceptand terasele deschise
  • Folositi indicatiile din apartament pentru aruncarea gunoiului selectiv
  • Proprietatile noastre nu accepta animale de companie

Clientul este direct raspunzator de toate bunurile din proprietate si este obligat sa anunte defectiuni / daune personalului Cityhome pentru remedierea acestora si compensarea lor.
In cazul defectiunilor / daunelor din proprietate, care nu sunt din vina clientului, clientul este obligat sa anunte personalul Cityhome pentru remedierea acestora.

Prin inchirierea unei proprietati, Cityhome va ofera urmatoarele:

  • Prosoape Mari x numarul de persoane cazate
  • Prosoape Mici pentru fiecare baie
  • Sapun lichid maini pentru fiecare chiuveta si gel dus/sampon pentru fiecare baie
  • Sare
  • Capsule/pastile pentru masina de spalat haine si masina de spalat vase
  • Hartie igienica (2 pentru fiecare baie)
  • Saci menaj de rezerva

In cazul in care vreunul dintre cele mai sus lipsesc la sosire va rugam sa ne lasati un mesaj pentru a va ajuta si completa lipsurile.

Locurile de Parcare

In functie de proprietatea inchiriata, Cityhome va ofera un loc de parcare conform urmatoarelor informatii:

  • Loc de parcare privat
  • Loc de parcare desemnat de administratia locala

Locul de parcare privat este gratuit si oferit unui singur autovehicul.
Locul de parcare desemnat de administratia locala este tarifat in functie de zona si durata intre orele 07:00 – 17:00.
Cityhome nu este raspunzator de daunele aduse autovehicului Clientului sau amenzile primite de administratia locala privind nerespectarea legilor de circulatie / parcare / stationare.

Comunicare cu Clientii

Cityhome pastreaza o legatura cu totii clientii care solicita informatii despre proprietatile care le administram si cei care confirma o rezervare. Clientii care efectueaza o rezervare primesc informatiile necesare, prin platforma care au utilizat-o (mesaje, email, sms), pentru o buna desfasurare a serviciilor Cityhome.

Clientii trebuie sa citeasca aceste mesaje, ele contin informatii privind adresa, regulile casei, numar de contact si link-ul cu Termenii si Conditiile. Totodata, Clientul si Prestatorul trebuie sa pastreze o conversatie fara limbaj obscen, fara atacuri la persoane si continut politic sau religios.

Citirea, intelegerea si acceptarea informatiilor trimise catre Client dupa efectuarea rezervarii este parte din procesul de cazare si nu poate fi ignorat. Neavand un raspuns (mesaj, email, telefonic, sms) din partea Clientului poate sa duca la anularea rezervarii, Clientul nemaiavand drepturi asupra inchiririerii efectuate.

Informatiile solicitate de catre Cityhome (nume, telefon si/sau email) sunt necesare pentru o buna desfasurare a serviciilor si pentru ca Clientul sa aiba o experienta buna in acest proces. Aceste informatii pot fi utilizate de catre Cityhome in scopuri de marketing si/sau feedback, mai precis:

  • trimiterea de newsletter cu oferte si promotii
  • trimiterea de mesaje sms text cu oferte si promotii
  • apel telefonic sau sms pentru feedback privind serviciile oferite

Cityhome nu vinde datele cu caracter personal catre terti. Aceste date cu caracter personal sunt prezentate de catre Client in mod voluntar, dar ele fac parte din procesul de cazare si sunt in anumite cazuri necesare pentru o buna desfasurare. Daca nu doriti dezvaluirea acestor informatii, puteti pastra legatura cu Cityhome prin platforma utilizata (chat / mesaje). Pentru mai multe informatii legate de datele cu caracter personal cititi si Politica de Confidentialitate.

La receptia clientului acesta trebuie sa completeze un formular de Prelucrarea a Datelor cu Caracter Personal, informatiile solicitate sunt: Nume, Adresa Domiciliul, CNP. Aceste informatii sunt oferite in mod voluntar, dar prin negarea de a oferi aceste informatii poate duce la respingerea rezervarii, rambursarea sumei platite se face integral, iar Clientul nu mai va avea drepturi asupra inchirierii efectuate. Informatiile cu caracter personal solicitate la check-in nu vor fi folosite in scopuri de marketing, ele sunt utilizate pentru:

  • Emiterea facturii corespendente rezervarii efectuate
  • In caz de daune, furt sau alte actiuni ilegale in mod direct sau indirect legate de proprietate unde se inchiriereaza apartamentul.
  • Pentru verificarea varstei oaspetelui care a efectuat rezervarea (varsta min. 18 ani).

Mai multe informatii despre Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal gasiti explicit in Politica de Confidentialitate.

Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal

Informatiile solicitate de catre Cityhome (nume, telefon si/sau email) sunt necesare pentru o buna desfasurare a serviciilor si pentru ca Clientul sa aiba o experienta buna in acest proces. Aceste informatii pot fi utilizate de catre Cityhome in scopuri de marketing si/sau feedback, mai precis:

  • trimiterea de newsletter cu oferte si promotii
  • trimiterea de mesaje sms text cu oferte si promotii
  • apel telefonic sau sms pentru feedback privind serviciile oferite

Cityhome nu vinde datele cu caracter personal catre terti. Aceste date cu caracter personal sunt prezentate de catre Client in mod voluntar, dar ele fac parte din procesul de cazare si sunt in anumite cazuri necesare pentru o buna desfasurare. Daca nu doriti dezvaluirea acestor informatii, puteti pastra legatura cu Cityhome prin platforma utilizata (chat / mesaje). Pentru mai multe informatii legate de datele cu caracter personal cititi si Politica de Confidentialitate.

La receptia clientului acesta trebuie sa completeze un formular de Prelucrarea a Datelor cu Caracter Personal, informatiile solicitate sunt: Nume, Adresa Domiciliul, CNP. Aceste informatii sunt oferite in mod voluntar, dar prin negarea de a oferi aceste informatii poate duce la respingerea rezervarii, rambursarea sumei platite se face integral, iar Clientul nu mai va avea drepturi asupra inchirierii efectuate. Informatiile cu caracter personal solicitate la check-in nu vor fi folosite in scopuri de marketing, ele sunt utilizate pentru:

  • Emiterea facturii corespendente rezervarii efectuate
  • In caz de daune, furt sau alte actiuni ilegale in mod direct sau indirect legate de proprietate unde se inchiriereaza apartamentul.
  • Pentru verificarea varstei oaspetelui care a efectuat rezervarea (varsta min. 18 ani).

Mai multe informatii despre Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal gasiti explicit in Politica de Confidentialitate.

Forta Majora

In limitele legii impuse, Cityhome si angajatii si/sau colaboratorii sai, nu sunt responsabili pentru nerespectarea serviciilor ofertate si vandute catre Client in caz de forta majora. Serviciile Cityhome pot fi refuzate si/sau sumele incasate pot fi retinute in cazuri exceptionale precum: greva, forta majora, razboi, pandemie sau alte cazuri similare.